fredag 28 november 2008

fortsätter att vara sjuk.

Var hos barnläkaren Ruben igår igen. Då fick jag inhalera två gånger plus kortisontabletter. Nu hoppas nog min mamma att jag snart blir frisk efter som jag har börjat bli som ett plåster på henne. Pappa tycker inte alls det är roligt. Men mammor är mammor.
Idag är jag i alla fall bättre. Har inte riktigt lika hög feber som innan, men jag äter fortfarande inget och dricker när jag känner för det. Inte mycket alls.

Nu ska jag gå och sova ett tag innan mormor och morfar kommer hit, för vi ska baka pepparkakor. Och så börjar mormor och morfar få panik för att vi inte har packat något inför flytten. Mamma har faktiskt röjt i linneskåpe, så vi har börjat. Pappa tror att det går fort bara vi sätter fart.

Vi får se hur det går.

//Axel

1 kommentar:

Wilma sa...

Hoppas du kryat på dig, inge roligt o va sjuk.