onsdag 26 november 2008

Snorigt värre!

Hej!

det var ett tag sedanjag var in här, men jag hinner inte med allt. Har så mycket att planera nu framöver. På ca fjorton dagar kommer jag flytta till ett hus, fira jul och fylla år. Mamma och pappa eller alla pratar om jltomten. Inte kommer jag ihåg hur han ser ut heller. förra julen var ju ine jag ens ett år och så hade ju hela familjen vinterkräksjukan då. Vi minns ingenting av den helgen.

Mycket ska hända och mycket har hänt. Vi har varit i Göteborg en helg med farmor, farfar, farbror och faster. Vi hade det jättemysigt. Vi var på univereum på fredagen och på lördgen var vi ute och åt på en restaurang som hette restaurang söder. Det var jättegod mat, sedan gick vi till Liseberg på deras julmarknad. Det var hur mysigt som helst. På natten fick jag astma och blev ganska dålig. Mamma och pappa fick öppna fönstret på hotellet på natten så att jag fick lättare med att andas. Sedan har jag varit dålig, har inte ätit och inte drukigt något så igår var jag och mamma på barnmedecinska och inhalerade adrenalin och så fick jag dricka kortison.

Idag är jag bättre, har faktiskt både ätit och druckigt lite. Det bästa av allt är att jag har till och med orkat lekt lite idag. Jag ska vara hemma hela veckan från förskolan så att jag garanterat blir helt frisk.

Ha det bra

1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

Vill bara säga tack så hämskt mycke och krya på dig.Farmor.