söndag 26 oktober 2008

Hemma i Borås

Nu har jag kommit hem och träffat mamma. Det var roligt att träffa henne igen för jag har längtat lite. Det är roligt att få leka med mina egna saker, fast farfars traktor är också kul.
Idag har vi inte något fint väder det blåser och regnar lite så vi har inte gjort så mycket. Pappa och jag har lyckats bli lite förkylda, men det går över hoppas jag.

Jag får tacka farmor och farfar för den underbara veckan jag och pappa har haft hos er det ska vi göra fler gånger, då kanske mamma får följa med också.


//Axel

2 kommentarer:

Farmor och Farfar sa...

Hej Axel!

Det har varit roligt att ha dej och pappa här. Det var kul att se hur det går framåt med dej och att du lär dej så mycket nya saker.

När du kommer nästa gång så får du gärna ha både mamma och pappa med dej.

Det var tur att du inte var här i går, då hade du fått lära dej många ord som du inte kan, för då hade farfar fastnat under en björk.

Det får väl räcka med att jag lärt dej doppa och åka karusell.

Du skall ha det så bra tills vi ses fram i november.

Kram farmor och farfar.

Wilma sa...

Hej Axel, tack för besöket! Jättekul att du o pappa kom på besök. Hade vart kul om mamma vart med oxå, men det blir nästa gång. Nog för att det är långt kvar, men det låter som om vi ska hälsa på er till sommaren, enligt mamma o pappa. Det ser jag o Olle fram emot! Alltid lika skoj att träffa dig, även om jag var lite trött den här gången. Det var myrorna i brallan som spelade ett spratt. Jättekul att du gillar mina leksaker, då kommer du säkert tillbaka fler gånger. Kramisar till hela din familj. Från WIlma m.fam