fredag 24 oktober 2008

Hos farmor & farfar

Hej. Jag och pappa har varit hos farmor och farfar i en vecka, det har varit kul.

Jag skulle blogga varje dag men det vart inte så när pappa och farfar lyckades fälla en björk över telefonledningen.


Jag har åkt traktor och fyrhjuling ganska mycket.

Ibland, nästan alltid har det gåt bra.



Men ibalnd har det inte gått så bra!

Vi fick gå hem!!. Vi skulle ju bara prova lite. Tur att farfar har en traktor och kunde dra upp oss.

Jag har lekt ganska mycket.
Och vi har myst lite


Popcorn med farmor vid kakelugnen är inte så dumt.


Idag har vi åkt lite fyrhjuling. Vi har tvättat farmor och farfars sommardäck för dom byte till vinterhjul igår. Sedan har Sverre och hans föräldrar varit här och hälsat på.

I onsdags så var jag och pappa och hälsade på Wilmas och Oles pappa Adde, han fylde år GRATTIS igen. Jo Wilma och Ole var hemma dom också. Det var kul,Wilma har så mycket roliga saker.

Imogon ska vi åka hem till Borås och träffa mamma. jag längtar efter henne och det gör pappa också. Nä nu ska vi sova, planet lyfter strax efter 08:00 i morgon så det blir en tidig morgon.

Godnatt

//Axel

Inga kommentarer: