torsdag 14 augusti 2008

Vardag igen

Nu har mamma och pappa börjat att arbeta igen och jag har varit på förskolan i tre dagar. Jag har förstås varit hemma på nätterna och sovit i min stora säng. Jag sover jättebra på nätterna förutom då jag är hungrig. Det har varit lite rörigt på förskolan för de kommer en himla massa nya barn och mina fröknar engagerar sig mycket i de nya barnen och deras föräldrar. Så har Sara slutat på min förskola, så de ska anställa en ny fröken. Hoppas att hon är snäll.

Idag har jag varit med mamma på jobbet och det är kul, det finns många barn som tycker om mig där. De kan inte låta bli mig så jag blir ganska trött fort. Så idag när jag var trött, så hade jag sådan tur att mormor kom precis så att jag kunde åka hem. Inatt ska jag sova hos mormor och morfar för mamma och pappa ska åka på fotboll.

Har haft kul idag i Tvärred för Daniel har varit där och lastat av tegelpannor och då måste man ju titta på lastbilen som gör det eller hur?

god natt

Inga kommentarer: