tisdag 21 april 2009

Skogen

Idag har jag varit i skogen med de stora barnen. Det var jag och Elsa och våran fröken Camilla eller milla som jag säger. Vi fick ta med oss fika i våra ryggsäckar och följa med trollsländebarnen och humlebarnen till skogen. Det var jätteroligt att vara med dem. Nu har jag slitit ut mina skor helt så nu får jag nog slänga dem, för nu är det hål på tån. Det är ju så roligt att åka bil.

Idag har jag varit hel dag på förskolan så jag har inte hunnit någonting hemma och jag var så trött när pappa lagade mat så jag bara låg på golvet i köket och nästan sov.

nu håller jag på att bli stor kille så att jag ska somna själv i min säng efter sagan. Det har gått ganska bra två kvällar. Jag har ju bara så mycket som jag måste säga och sjunga innan jag somnar. Det är inta alltid så lätt att bli stor. Men mamma är ju så envis. Det är lättare att köra lite med pappa. (Hi..Hi)

Imorgon får vi se om jag hinner skriva någonting för då ska jag och mamma få besök av Isabell och hennes mamma Sara. Det ska bli roligt tycker jag. Det var längesedan vi sågs.

Godnatt

Inga kommentarer: