måndag 20 april 2009

Nu tror ni att vi är helt tokiga och skriver så konstigt, men så här är det. Datorn var lite knasig igår och ville inte som mamma ville. Så det som står under den 20 april ska egentligen läsas nerifrån och upp. Då kanske det blir lite lättare att förstå, men å andra sidan säger vuxna att man ska inte förstå allt. Idag har jag varit på förskolan och lekt med mina kompiar. Jag har åkt bobby car så jag har slitit ut ett par skor redan. Vet inte vad detta ska sluta. Jag fruktar det värsta att jag inte ska få åka bobby car mer. Nu har jag i alla fall somnat. Min mamma är envisare än jag ska ni veta. Ha det bra.

1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

Det är roligt att höra ifrån dig Du får försöka att sova på kvällen,så mamma och pappa får lite tid för sig själva.Det är bäst att du tar på dig några gamla skor när du skall åka boby-car.Nu skall farmor åka till Ånge. Kram farmor.