torsdag 9 oktober 2008

vad längesen!!

Hallå!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här på min blogg. Antagligen har bara livet rullat på som vanligt. Jag har varit på förskolan och mamma och pappa har jobbat. Som vanligt har jag hjälpt mamma och pappa med de vardagliga sysslorna.





Jag har ju även hunnit med och lekt en del med både mamma och pappa. Med pappa har jag åkt åkgräsklippare. Det är roligt.



Sen har jag badat några gånger sedan jag skrev sist och det är alltid lika roligt.



Efter badet måste man ju torka sig och det är mamma bra på att hjälpa mig med.


Sen har vi varit på leksaksaffären och köpt en fyrhjuling.


I mellan allt detta roliga har jag även ätit lite gran. Pannkakor och våfflor men sylt tycker jag är gott.



Jag har även hunnit med att träna med pappas träningsband. Ganska jobbigt faktiskt.


Det är lite vad jag har hunnit med sedan sist. Imorgon ska jag följa med mamma till jobbet för mina fröknar har kompetensutvecklingsdag. Vet inte vad de ska bli kompetenta på. Jag lovar att jag ska skärpa mig vad det gäller att skriva här.

1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

Hej Axel!

Nu ska vi se om farmor och farfar har större tur och får fram brevet till dej.

Vi tycker att det är så kul att se när du skrattar och är glad på alla kort.

Mamma och pappa har tur som har en så duktig hjälpreda när det gäller diskning och städning.

Nu dröjer det inte så länge förrän vi syns. Då ska vi ut och åka på
4-hjulingen.

Kram från farmor och farfar.