tisdag 21 oktober 2008

Ensamt!!

Hej!

Det är mamma som skriver Axel. Eftersom du och pappa inte är hemma utan hos farmor och farfar så tänkte jag att jag får skriva några rader. Tanken var ju den att ni skulle blogga så att jag fick se vad ni gjorde, men det löste ni ju ganska snabbt genom att dra sönder telefonlinjen och att den blir lagad lagom till att ni ska åka hem. Tur att det finns mobiltelefoner.

Mamma har det ganska bra med betoning på ganska. Det är oerhört tomt hemma när inte du och pappa är där. Mamma har ingen att skratta med förutom tv:n. hon har ingen att skälla på förutom sig själv. Jaa, som sagt det är skönt att vara ensam men inte för länge. Det räcker med ett par timmar.

Jag vet att ni har det bra och roligt, men jag hoppas att ni snart kommer hem. Jag får hoppas att veckan går fort, men det tror jag att den gör. Ska åka till Kusin Tyra imorgon, antagligen sover jag över där och sedan åker jag till mormor och morfar på torsdag eller fredag. Det beror på hur vädret är ( eller hur tråkigt jag har).

Ha det bra och krama alla från mamma.

Inga kommentarer: