fredag 31 oktober 2008

äntligen fredag

mamma kom och hämtade mig redan kl 12 idag. Det tyckte jag inte om, jag var alldeles för trött. Så jag var riktigt arg på min mamma när hon kom, men hon hade bara 8 barn av 60 till lunch så jag förstår att hon kunde åka hem. Arg var jag så när vi kom hem lagade mamma mat till mig för jag hade inte ätit någonting. Det gick inte att äta för jag var alldeles för trött och hungrig. Jag somnade och sov ca 1 timma. När mamma väkte mig var jag fortfarande arg. Mamma visst att jag var hungrig så hon tvingade mer eller mindre i mig lite välling eller rättare sagt jag åt upp en hel flaska. Sen så lossnade det och jag blev på väldigt bra hunör.

Efter det har vi varit och köpt linsvätska till pappa och så gick vi och möte pappa på hans jobb. På vägen hem handlade vi lite. Har även hunnit med och ätit en jätteportion med potatismps och fyra singoalla kex och så lit fredags godis.

kram axel

Inga kommentarer: