söndag 20 juli 2008

Roligt har jag.

Hej

Nu har jag varit hos Wilma och Olle och hälsat på. Det var jätteroligt, har hört att Wilma kallar sin lillebror för grinOlle. Varför vet jag inte, han bara sov ju. Fast jag tyckte inte om honom när han försökte ta min mamma. Mamma tycker om små bebisar och mig. Pappa älskar hon det säger hon i alla fall. Wilma har många roliga leksaker och så är hon busig. Jag hoppas att jag ser henne snart igen.




Wilmas mamma är jättesnäll, för hon kokar makaroner till middag. Vi åt nämligen mat hos Wilma och Olle. Jag fick först potatis och visst jag kan äta det, men det är klart godare med makaroner. Wilma tycker inte om potatis så mamma Sara lagade pasta till henne och jag fick smaka. Muuuuuuuuummmmmmssssss.




Igår kom min kompis Sverre med familj. De hade med sig en tattartermos som min farfar sa. Jag tror att han menar husvagn. De åt mat med oss igår kväll. Sedan satt mamma, pappa och Klas och Elin uppe halva natten. Jag tror att de hade det roligt. Jag och Sverre fick gå och lägga oss.


Idag har vi varit nere vid Ljungan och grillat och ätit god mat. Vi älskar korv jag och Sverre.







Jag pratar så mycket om Sverres mamma och pappa så idag tog jag kort på dem så ni får se hur de ser ut.



Jag och Sverre kommer oftast ganska bra överrens men inte alltid vill jag lova. Han är mycket starkare än mig. Så det händer att jag gråter ibland.




1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

Det är roligt att du är här och hälsar på.