torsdag 17 juli 2008

Jamtli

Igår var jag i Östersund på Jamtli. Det var roligt och jag gungade, det är bland det bästa jag vet. Åkte sedan båt med mamma. vi som var på Jamtli var jag, mamma, pappa, farmor och farfar. Vi var där hela dagen. Jag åktr rutchkana, (vet inte hur det stavas) häst och vagn. Jag var även på mejerit och rörde i mjölken. Så klappade jag getterna, de var busiga må ni tro. De hoppade både upp på bordet och i min barnvagn. bland det bästa var att jag fick en våffla, för det tycker jag är jättegott.

På kvällen kom Sverre och lekte med mig, men nu förtiden sover jag inte så mycket på dagarna så jag blir väldigt trött fort på kvällarna. Så vi han inte leka så mycket innan mina ögon trillade ihop. Pappa och pappa Klas var ute och fiskade, men det varade inte så länge förrän åskan kom. Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Idag ska jag åka till Wilma och Olle. Wilma skulle först åka till läkarn för hennes tå var helt blå. Hoppas att vi kan leka lite i alla fall. För det vill jag. Ha det bra, nu ska jag gå ut och busa med Ture.

Inga kommentarer: