tisdag 17 mars 2009

I helgen hade jag besök av mammas kusiner. Det var ganska kul. Vi grillade korv och lekte i min koja i trädet. Jag tycker om mammas kusiner i alla fall mattias han tar hand om mig. Linus tycker nog bara att jag är jobbig. För jag har inte alltid koll på mina ben när vi leker med lego. Linus bara flyttade längre och längre i från mig. Tillslut sa han - Axel, nu tycker jag att du är jobbig. Kan du vara så snäll och flytta på dig eller gå någon annan stans. Jag gick till Mattias och lekte med honom i stället. Simon har inte riktigt tid med mig. Jag har faktiskt inte tid med honom heller för den delen.

Måndag och tisdag har jag varit hemma med mamma, min mage har krånglat lite. Idag har jag varit så bra så jag tog min bil till mormor och morfar. Sedan satt jag på mammas axlar tillbaka. Det gick bra. tur att mamma är så stark som årkar både mig och en bil i handen.

Nu ska jag till förskolan imorgon och på torsdag, sedan kommer farfar och farmor och hälsar på på fredag. Då ska jag och mamma vara lediga. Jag har en uppgift till farfar och det är att hjälpa mig att flytta gungställningen från baksidan till framsidan. Jag längtar tills de kommer. Det var ett tag sedn de träffade mig. De kommer nog tycka att jag pratr mycket för det tycker alla nu förtiden.

Ha det bra alla vänner.

Inga kommentarer: