fredag 12 december 2014

3 år senare.

Nu är det otroligt längesedan jag skrev här. Jag har gått ur förskolan, förskoleklassen och ettan. Jag går nu i tvåan och det har jag gjort i snart en termin. Idag är jag och mamma hemma för vi är sjuka. Det ända vi gör är att se på tv, film och spelar tv-spel. Det är rätt okej när man inte orkar så mycket. Pappa är på jobbet fast han inte kände sig helt hundra han heller. Men han skulle kämpa igenom sig dagen ändå. Lite tomtar har kommit upp ur vråna och hamnat på hyllorna i huset. Det är rätt så mysigt faktiskt. men jag undrar om det bor någon riktig hustomte här egentligen? Det sägs ju att det gör det i gamla hus. En nyttig sak har vi faktiskt gjort idag och det är lite matematikläxa som jag har tills på måndag. När vi är sjuka så det blir det inte så mycket gjort eftersom det inte är någon som orkar. Det är mammas och pappas 5-åriga bröllopsdag idag och det skulle vi fira med god mat ikväll, men det undrar jag hur det blir med det... Även de här sista julklapparna som skulle inhandlas i helgen är ett stort frågetecken runt. Har även pratat med Sara idag lite och Lilly är visst också sjuk och mina andra kusiner och mormor är halv förkylda om man nu kan varar det. Ska försöka bli bättre på att skriva här om det är någon som är intresserad.

Inga kommentarer: