måndag 14 februari 2011



hallå från en febrig liten humla som mammma kallar mig. Idag är det alla hjärtansdag och jag har fått en ny bok av mammma och papppa. Chuggington heter den, handlar om tre tåg som kallas tuffingarna. Mammma har läst för mig hela dagen och när vi inte har läst så har vi lekt med tågbanan. Haft en bra dag hemmma med mammma.

Vi blir hemma imorgon också och så får vi se hur det blir på onsdag. Denna veckan är det sportlov här nere, vet inte om jag kommer att sporta så mycket mer än vanligt, men vi har haft otroligt fina dagar med ett par minusgrader och strålande solsken. Längtar efter pappa idag, vet inte riktigt varför. Brukar inte göra det redan på måndagen. Kanske är det för att jag vill att pappa ska läsa min nya bok för mig på 154 sidor.

Har idag även badat och det är alltid lika roligt....



Inga kommentarer: