söndag 23 januari 2011

Ny start.

Hallå.
Nu har det snart gått ett helt årsedan jag skrev här och det har ju hänt ganska mycket, men det viktigaste är nog att jag har blivit ett år äldre. Jag är ju fyra år nu och då är man stor vill jag lova. Det näst viktigaste som har hänt under senast året är att jag har fått två nya kusiner Alice och Signe som min mormor kallar Agnes hela tiden begriper inte varför det ska vara så svårt att fatta att hon heter Signe. I helgen har min en kusin varit hos mig. Det var roligt för det var längesedan vi träffades.






Ska försöka skriva lite oftare. Dels för min pappa som ska börja sova borta på veckorna och dels för min älskade farmor och farfar som jag får träffa på fredag. Jag längtar så mycket.

1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

etaggesiVad fina bilder det var roligt att du har börjat att skriva igen.Jag länktar redan till fredag kram farmor.