fredag 3 april 2009

Vår

Hej nu var det ett tag sedan igen. Vi har blivit lite dåliga på att blogga.
Här i Tvärred är det vår och jag har mycket att göra ut. Det är det bästa som finns är att få springa runt på gräsmattan.

Jag visar pappa att vi har fått massor av snödroppar i gräsmattan, Vi har även krokus lite överallt, Tusilago vid garaget samt en påsklilja som snart slår ut. Har även hittat en jätte lök i en rabbat som mamma inte vet vad det är.

Mitt rum på övervåningen är klart, det vart jätte fint.

Mussepigg huvudena står ut ur tapeten och känns alldeles luddiga.

På förskolan har vi gjort påskpynt


Idag ska det bli jätte fint väder solen är redan på väg upp. Vi skall åka till Borås och hämta pappas motorcykel som varit på service.

En annan sak är att jag just har lärt mig att slå ihop 2 kastrull lock, Mamma tycker att det låter illa. Kan inte förstå varför.

Nästa helg är det påsk då ska jag åka till farbror Mange. Vi ska bygga en altan s jag ska ta med min hammare och skruvdragare.

Ha det bra Kram Axel

Inga kommentarer: