söndag 8 mars 2009

Hej nu var det länge sedan jag skrev.

Det var länge sedan vi hördes av på bloggen. Sedan sist har jag hunnit med att vara sjuk ett par gånger. Och där i mellan har pappa varit sjuk, han har till och med haft halsfluss.

Vi har faktiskt haft lite kul oxå Sverre med föräldrar har varit och hälsat på. Det var kul vi lekt en hel del.


Jag har hjälpt pappa att kolla råttfällan. Vi har haft några möss inne i huset.

Vi har faktiskt fått en mus















Jag älskar att leka med mina leksaker och ha ordning på dem. Min fröken på förskolan säger att det aldrig har varit sådan ordning som det är nu i bobbycar garaget. Vet inte vem jag har fått mitt ordningssinne av. Jag kan tänka mig att det är från pappa för mamma har nämligen sitt kvar.



















Ja, vad ska vi mer hitta på att berätta. Jag älskar att måla med kritor i min målarbok.



Jag ska försöka att bl i bättre att skriva helt enkelt

Inga kommentarer: