tisdag 20 januari 2009

Jätte sjukt

Hej idag är det riktigt sjukt med min familj. Både jag och mamma och pappa är hemma och är sjuka. Jag börjar bli frisk och det är lite tråkigt när inte mamma och pappa orkar leka.
Igår kväll när pappa kom hem ville jag å gärna spela fotboll men pappa som hade 39 graders feder var inte så pig på det, han försökte men det var ingen hit. Mamma hon kan spela fotboll.

Nu längtar jag till förskolan så jag får träffa mina nya kompisar det är roligt där. Annarshar det inte hänt så mycket vi snorar mest ikapp.
//Axel

1 kommentar:

Wilma sa...

Men hugaligen vad ni är sjuka =( hoppas verkligen för din skulle Axel att mamma o pappa blir frisk snart. LEKA är ju det bästa som finns. Här har det vart snöstorm idag, så vi har fått rätt mycket snö. Bra, för en del har ju tinat bort nu när det vart lite varmare ett tag, förrutom störtkylan på -27 grader i fredags. Krya på er kramar från hela familjen