måndag 12 januari 2009

imorgon gäller det!

Hej!

Imorgon gäller det. Då börjar på min nya förskola på riktigt. Det ska bli så roligt för jag trivs så himla bra. Hinner inte säga hej då till mamma när hon lämnar mig på inskolningen och jag låsas inte se henne när hon kommer och hämtar mig. Idag kom mamma och hämtade mig vid 15 tiden och vi åkte hem, mamma gick och hämtade posten. Då passade jag på att hoppa i varenda vattenpöl och så han mitt gosedjur kaninen bada också. Han blev inte så ren, han var nämligen snarare svart när vi skulle gå in. Men mamma blev inte arg för det. Vi gick och la den i tvättmaskinen direkt. Tror att jag får sova utan honom i natt.

Inatt har jag sovit hos mormor och morfar (oa). Oa var inte så pigg idag för han säger att jag sparkar honom på nätterna. Men det vet jag inget om. De har nämligen lite problem vart jag ska sova bär jag är där eftersom jag inte sover i spjälsäng längre eller ett halvår tillbaka. Vi får se, det borde ordna sig snart.

Skriver imorgon igen och berättar för er hur det hat gott på förskolan.

1 kommentar:

Farmor och Farfar sa...

Hej Axel. Lycka till med ditt nya dagis Det är bra att du trivs. Du får be din mamma och pappa att de skaffar en säng så att du kan sova hos morfar och mormor utan att sparka på morfar. Kram farmor.