måndag 7 juli 2008

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Nu har vi äntligen semester. Det ät jätteskönt. Jag har varit hos mormor och morfar förra veckan när mamma och pappa jobbade för annars hade jag varit själv på min avdelning på förskolan och det tyckte inte jag verkade så roligt. Det är skönt att det har varit fint väder för jag älskar ju att bada, så i lördags var jag och pappa och badade. Det var så roligt. Synd bara att jag inte kan ge mig innan jag skakar och är alldeles blå.

Jag var även bortbjuden på lördagskvällen och det var ochså ganska kul för då fick jag åka båt. Visste inte riktigt om jag skulle tycka om det, men det gjorde jag. Det var helt underbart.

Ja, som sagt det är skönt att ha semester. På onsdag åker jag, mamma och pappa uppåt landet. På fredag ska vi förhoppningsvis vara hos farfar och farmor i Ö.

Ha det skönt tills vi hörs igen.

Inga kommentarer: