söndag 27 juli 2008

Bad, KUSIN, kalas och bröllop

Hallå!

Nu har det hänt mycket saker. Det har blivit så varmt så jag måste bada hela tiden. Jag badar både ute och inne. Jag badar balja, jag badar i sjön. Ibland hinner jag även med att bada i badkaret.




I torsdags hände något helt fantastiskt. Jag fick en kusen som antagligen ska heta Tyra. Mormor och morfar säger att hon är helt fantastisk. Får se om jag tycker det när jag kommer hem och får träffa henne.

I fredags var vi på kalas det var farmors morbrors fru som fyllde 65 år. Det var ganska roligt för de hade en traktor som jag fick sitta på och så badade jag och pappa. De hade även en hund som jag försökte kasta sten till som jag gör med Ture, men han förstod inte riktigt vad han skulle göra.




Igår var jag, mamma och pappa på överraskningsbröllop. Elin och Klas gifte sig, men Klas hade ingen arning om att vi skulle komma. Han hade ganska rolig min när han fick se oss. Allt var helt perfekt, fin vigsel, fina klder, bra mat, vackert väder och ett helt fansastisk ställe vi var på.




2 kommentarer:

Axel´s dag sa...

Kul med fint väder.

Farmor och Farfar sa...

Kul att ni du har varit här.